| Anmeldelser | 1 |
Anmeldelser
Bedømmelse om Frederiks VVS A/S, Karup J
Kundeservice i højsæde
offentliggjort mere end 14 år siden
Vi har fra dag et i vores bygge / renovationsprojekt, været utrolig glade for det for det arbejde, medarbejderne hos Frederiks Smede og VVS har udført på vores ejendom. Vores projekt bevirkede at vi så en hel del af deres medarbejder i en tre måneders periode. dem vi har haft besøg af, besidder stor faglig stolthed og alt deres arbejde er udført i en god tone, og gerne med et lille smil på læben
Firmaets ledelse besidder stor kompetence og beslutningsdygtighed. Vi er løbende blevet informeret om projektets omfang – pris – tidshorisont. Her er der intet overladt til tilfældighederne – alt er nøje gennemtænkt og alle aftaler er overholdt
Vi giver med stor glæde Lasse og Johnny vores bedste anbefalinger, og ønsker firmaet god vind fremover.