Lotta Bjerkelands profil
| Anmeldelser | 1 |
Anmeldelser
Bedømmelse om Hafnia Bodega (Jørgen Bruun), Aarhus
offentliggjort mere end 13 år siden
Ett av de bästa ställen man kunde - i alla fall på 80-talet - komma till, god mat och mycket trevligt bemötande!
Hoppas det är likadant idag som på Jörgens och Kerstins tid!