Chris Løvenholdt Antonsens profil
| Anmeldelser | 1 |
Anmeldelser
Bedømmelse om City Køreskolen v/Stine Ohlrich, Ebeltoft
offentliggjort mere end 5 år siden
Jeg kan kun anbefale at bruge City køreskole. De er super professionel og godt humør - fair priser og god gennemgående af materialet samt meget strukturet i deres læreform under hele forløbet \ Chris løvenholdt Antonsen
Chris Løvenholdt Antonsen