.
19142521b36749d5afcf8cb7387f57f3

Chris Løvenholdt Antonsens profil

Anmeldelser 1

Anmeldelser

Bedømmelse om City Køreskolen v/Stine Ohlrich, Ebeltoft

offentliggjort mere end 5 år siden

Jeg kan kun anbefale at bruge City køreskole. De er super professionel og godt humør - fair priser og god gennemgående af materialet samt meget strukturet i deres læreform under hele forløbet \ Chris løvenholdt Antonsen
Skriv kommentar Indberet anmeldelse