.
06d1cf2895a34811a5851c2da779ad04

Jan BIrch Dahlerups profil

Anmeldelser 1

Anmeldelser

Bedømmelse om Selvejerboligselskabet Havnen 3, København

offentliggjort mere end 5 år siden

Man kan sige meget godt om ejendommen og de menisker der bor der, men bestyrelsen er gammeldags, stædige og har ikke altid en logisk forklaring på det de gør. Hvis de ser sej undt på en beboer, får den person det ret svært i hverdagen.
Skriv kommentar Indberet anmeldelse