Jan BIrch Dahlerups profil
| Anmeldelser | 1 |
Anmeldelser
Bedømmelse om Selvejerboligselskabet Havnen 3, København
offentliggjort mere end 5 år siden
Man kan sige meget godt om ejendommen og de menisker der bor der, men bestyrelsen er gammeldags, stædige og har ikke altid en logisk forklaring på det de gør. Hvis de ser sej undt på en beboer, får den person det ret svært i hverdagen.
Jan BIrch Dahlerup