lis andersens profil
| Anmeldelser | 1 |
Anmeldelser
Bedømmelse om Boelskifte Administration A/S, Frederiksberg
05 marts 2025
jeg har haft fornøjelsen af at have boelskifte som rådgiver i min sag, denne rådgivning har været med virkelig proffesionalisme og med empati for partene, så min allerbedste anbefaling herfra man er tryg i deres hænder